Zaposlitev

 

 

V svojo ekipo vabimo:

VODJA FINANČNO-RAČUNOVODSKEGA SEKTORJA (m/ž)

Kraj dela: Maribor

Konec  leta 2021 podjetje zapušča vodja finančno-računovodskega sektorja in odločitev podjetja je, da že v  letu 2020 pridobimo osebo, ki jo bo nadomestila, s tem, da bi do predaje dela zaokrožila po oddelku in se seznanila z vsemi področji dela.

OPIS DELOVNEGA MESTA

  • vodenje oddelka računovodstva in financ,
  • odgovornost za pravilno in ažurno izvedbo del, skladno z zakonodajo in računovodskimi predpisi,
  • izdelava bilanc stanja in izkazov poslovnega izida za državne institucije,
  • izdelava obračunov davka od dohodkov pravnih oseb (davčna bilanca),
  • priprava letnih in konsolidiranih letnih poročil ter pojasnil k izkazom stanja in uspeha  in sodelovanje z revizijsko hišo pri pregledu poslovnih knjig,
  • pravilna in pravočasna priprava mesečnih rezultatov poslovanja ter drugih poročil in analiz za vodstvo podjetja,
  • priprava internih konsolidiranih mesečnih in letnih rezultatov s povezanimi podjetji v tujini za potrebe vodstva in bank,
  • poročanje Banki Slovenije v skladu z zakonodajo,
  • sodelovanje s pooblaščenimi državnimi organi in institucijami pri opravljanju nadzora s področja financ in računovodstva,
  • sodelovanje z vodstvom podjetja pri zagotavljanju finančnih sredstev podjetja in sodelovanje z bankami pri najemanju kreditov ter vsakodnevna kontrola nad plačilnim prometom podjetja,
  • sodelovanje pri pripravi planov podjetja,
  • priprava podlage za letni popis sredstev in virov sredstev,
  • knjiženje poslovnih dogodkov v glavno in pomožne knjige,
  • mesečni obračun proizvodnje in materialni obračun,
  • skrb za pravočasno zaključevanje poslovnih knjig,
  • reševanje problemov v zvezi s računalniškim programom Navision in komunikacija s programerji,
  • izdelava obračunov plač na mesečni in letni ravni in sodelovanje s kadrovsko službo v zvezi s kadrovsko problematiko,
  • druga dela v skladu z navodili vodstva.

KAJ PRIČAKUJEMO

  • visokošolsko ali višješolsko izobrazbo ekonomske smeri,
  • vsaj 10 let delovnih izkušenj v računovodstvu na podobnih delih,
  • poznavanje programov word in excel, po možnosti microsoft dynamics navision,
  • poznavanje zakonodaje s področja davkov, računovodstva, financ, SRS, plač,
  • sposobnost vodenja, samostojnost pri delu, natančnost, zanesljivost, samoiniciativnost, odgovornost,
  • pripravljenost dela preko polnega delovnega časa glede na potrebe delovnega procesa,
  • znanje angleškega jezika.

KAJ NUDIMO

  • priložnost postati del uspešnega, strateško naravnanega, stabilnega in strokovnega podjetja, kjer vladajo dobri medsebojni odnosi ter timski duh
  • zaposlitev za nedoločen čas oz. glede na dogovor,
  • strokovna izobraževanja,
  • prijetno, sproščeno in vzpodbudno delovno okolje,
  • konkurenčno plačilo za delo,
  • interna druženja.

Zainteresirane kandidate vabimo, da posredujejo svojo prijavo z življenjepisom in opisom dosedanjih izkušenj na elektronski naslov: petra.adam@meltal.si do 21.8.2020.

Razpisna dokumentacija (klikni)